niedziela, 21 maja 2017

ukrytym pragnieniem, czyli fakty histeryczne...

Ja nie mijam. To nie minie.

***

Zbyt mocno wierzę w przeszłość.

Zbyt mocno tam jestem.

Dopisuję historie.

Chyba.

_______

Bo przecież nie będę nikogo trzymać za rękę. 

Za myśli. 

To byłoby niegrzeczne.

Nie wypadałoby.

Dreszczem ciążyć na ramieniu.

Obiecuję poprawę. 

Minutą ciszy. 

Dla Ciebie. 

Będę.

______

Minęła już chwila. Od kiedy. Od. Pisałam. Te słowa. Dobrze więc... nie wolno. Wolno marzyć. Nie wolno spełniać. Czasem.

***

Każda dusza ma inne skrzydła. Inaczej. Każda dusza czuje na swój sposób. Jedna robi rachunek zysków i strat, boi się i ucieka. Bo ściany grożą zawaleniem. Druga nie potrafi przegnać myśli, które wołają o cuda. Bo czuje mijający czas. Uciekający.

Ty czujesz w ten sposób, ja w inny. To normalne. Nigdy nie spojrzysz na świat dokładnie tak, jak ja na niego patrzę lub nie chcę patrzeć. A nie chcę patrzeć tak, jak gdyby wszystko, co porywa te skrzydła do lotu, było niewłaściwe. Niedozwolone. Ja chcę żyć z piękna. Dlaczego świat tego nie rozumie? Dlaczego niebo się odcina?

***

Jeden cud na ustach to nie zbrodnia. Nie będzie nią. Wiem. 

***

Ona woła, byś ją popełniła. Bądź cudem. Pierwszym.

***

Będzie dobrze. Lepiej. 

***

Poczekam sobie. Bo jestem popieprzona.

***

Bo niczego sobie nie wymyśliłam.

***

Wystarczy jedno słowo... nie cofnę się. Nie powiem odczuciom, uczuciom i przeczuciom by sobie poszły, bo są nie w czas. Nie powiem. 

***

Cierpię na pomieszanie myśli. O Tobie.

***

Jeden cud. Nie prosiła o więcej. Choć każdy kolejny był powodem do życia. Do. 

***

Naprawiam się dla świata. Dla siebie jeszcze nie umiem. Naprawiam, bo ciężko żyć wbrew. Poprawiam się. Błędy. Leczę głównie z tego, co pozwalało innym deptać moją duszę. Chcę, by piękno dotykało, a nie zabijało myśli. Nie leczę się z piękna, którym jesteś. To mnie zgubi. Że znalazłam Ciebie. 

***

Tu wszystko jest w jedną stronę. W stronę nieba... które kiedyś próbowałam napisać. Teraz wiem, że ono pisze mnie. Mną. Kieruje. To nie ja mam siłę. To Ty ją masz. Ona jest w Tobie i wypływa z Ciebie. 

***

Łatwo się zakochać.

*** 

Raz na zawsze.

***  

Wybacz.

***

I pamiętaj.

***

Kiedyś będę. Wrócę ze zdwojoną siłą. Bo przecież już jestem. Pragnieniem. 

***

Teraz jednak czas na to nie pozwoli. Nie zobaczysz mnie, bo nie chcesz. Bo ktoś nie chce. Ja wszystko czuję. Muszę nie być...

(Abyś.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz